کمپانی SUTTON استرالیا،یکی از مطرح ترین کمپانی های دنیا در زمینه ساخت انواع ابزارهای چرخشی استاندارد کاربایدی اعم از مته ، قلاویز ، مته مرغک ، مته خزینه ، برقو ، فرز انگشتی و همچنین مطابق با نقشه می باشد.

کمپانی SUTTON در سال 1917 با ساخت تجهیزات و ابزار اندازه گیری آغاز و در طول زمان تخصص خود را در زمینه های تخصصی و گسترده تر مانند ابزارهای برش دقیق گسترش داده است. امروز ابزارهای SUTTON یکی از برترین و مشهورترین و قدرتمند تریت کمپانی های صنعتی در کشور استرالیا در زمینه ی ساخت ابزار برش برای بازار جهانی سراسر دنیا می باشد.

ابزارهای SUTTON تولید کننده ابزار در سه سایت در سراسر ویکتوریا ، هر دو برای بازار داخلی و برای صادرات می باشد . بخش عمده ای از تولید در Thomastown، در حومه شمال ملبورن وعملیات تخصصی تر در مرکز Maryborough و همیلتون اتفاق می افتد .
ساخت ابزارهای SUTTON و فرآیندهای تولید با آماده سازی مواد خام آغاز خواهد شد. فولاد با سرعت بالا از فرانسه و اتریش وارد می گردد. از قابلیت های فولاد اروپایی قابلیت طراحی و ظرافت تولید با مکانیزم های ساخت کامپیوتری و دقیق با تلرانس کم و دقت بسیار بالا می باشد.
SUTTON وظیفه ی حمایت و تامین ابزار طیف گسترده ای از صنایع از جمله تولید قطعات الکترونیکی، خودرو، پزشکی، استخراج معادن ، تولید برق نیروگاهی و صنایع هوا و فضا را در سراسر دنیا عهده دار گردیده است. بیشترین پیشرفت در گرو حضور در فناوری های دقیق صنایع هوا فضا، دفاع و نفت / گاز اتفاق می افتد و طی سال های گذشته این کمپانی توانایی های خود را در این زمینه ها اثبات نموده است.